CHP’li belediyeler Edremit Körfezi’ni bitirdiler
Ne yazık ki çok sevdiğim Kuzey Ege'ye üç yıldır gitmiyorum. Sebebi; denizinin, deresinin, bitkisinin, havasının fena halde kirlenmesi. Özellikle lağım akıtılan cennet koylarla ilgili bu köşede siz deyin 5, ben diyeyim 10 yazı döşendim. Saptadığım görüntüleri, ilgili belediyelere defalarca...
Ne yazık ki çok sevdiğim Kuzey Ege'ye üç yıldır gitmiyorum. Sebebi; denizinin, deresinin, bitkisinin, havasının fena halde kirlenmesi.
Özellikle lağım akıtılan cennet koylarla ilgili bu köşede siz deyin 5, ben diyeyim 10 yazı döşendim. Saptadığım görüntüleri, ilgili belediyelere defalarca gönderdim ama fayda etmedi.
Bölgeden gelen haberler, kirliliğin facia boyutuna eriştiğini gösteriyor. Burhaniye'den Küçükkuyu'ya kadar Edremit Körfezi ölmüş, ağlayanı yok. Akçay'daki dereden sahile zift gibi bir su akıyor. Bölgede bir türlü tam kapasite ile çalıştırılamayan sözde arıtma tesisleri sadece kötü koku üretiyor. Denize girmek isteyenler, yıllardır tamamlanamayan kanalizasyon altyapısı yüzünden b.k içinde yüzüyor. Bölge aynı zamanda usandıran bir sivrisinek ve kara sinek istilasında. İnsanlar hava kararınca burunlarını bile...
