NATO’yu da kendimize benzettik!

Bugün aslında Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın TBMM’deki Grup Toplantısında yaptığı açıklamaları yazacaktım.Kendisi CHP’yi eleştirirken “çamur güreşi” yapıldığını söylemişti.O çamurun CHP’nin zeminine bizzat iktidar tarafından serildiğini, güreşi başlatan/başlatmak isteyen kişinin (Kemal...

Bugün aslında Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın TBMM’deki Grup Toplantısında yaptığı açıklamaları yazacaktım.

Kendisi CHP’yi eleştirirken “çamur güreşi” yapıldığını söylemişti.

O çamurun CHP’nin zeminine bizzat iktidar tarafından serildiğini, güreşi başlatan/başlatmak isteyen kişinin (Kemal Kılıçdaroğlu’nun) bizzat iktidarın yönlendirdiği bir süreçle o sahaya çıkarıldığını anlatacaktım.

Hatta Özgür Özel’in salı günü yaptığı grup konuşmasında artık Kemal Kılıçdaroğlu’nu değil temsil ettiği iktidarı muhatap almasının doğru bir karar olduğuna dair görüşümü ifade edecektim.

Ancak aldığım bir mesaj canımı sıktı ve o mesaja olan tepkimi ifade etmeye karar verdim.

Mesajın Türkçe tercümesi şöyle:

YAZININ DEVAMI
ÇOK OKUNAN YAZARLAR
YAZARIN DİĞER YAZILARI
NATO’yu da kendimize benzettik! 25 Haziran 2026 | 887 Okunma Butlan da bolca para toplamış! 24 Haziran 2026 | 1.829 Okunma Kılıçdaroğlu kendi ayağını mı vurdu? 23 Haziran 2026 | 1.066 Okunma Kayyum gelseydi daha iyiydi! 22 Haziran 2026 | 1.354 Okunma Hukuksuzluk karşısındaki çaresizlik! 19 Haziran 2026 | 1.558 Okunma
TÜM YAZILARI
Yorumlar