BU memleketin ezici çoğunluğu, ama şöyle ama böyle Müslümandır.
Binaenaleyh aşağıdaki konularda şöyle düşünürüm:
Hangi koalisyon Müslümanların lehinedir veya onlara daha az zarar
vermektedir, öyle olsun. Müslümanların zararına bir koalisyona
niçin taraftar olacakmışım?
Dershanelerin açılması mı, açılmaması mı Müslümanların lehinedir,
öylesi olsun. Lakin bu konuda adalete de riayet edilmelidir.
Bütün konularda, Müslümanların hakları, hukuku, menfaati ön planda
gelir. Bunun sınırı nedir? Adalete uygun olacak, asla zulm
edilmeyecek şekilde.
Dönmelerin lehine, fakat Müslümanların aleyhine… Böyle çözümleri
kabul edemem. Gizli Yahudilerin, Gizli Haçlıların, Gizli
Zerdüştîlerin lehine, Müslümanların aleyhine… Bunu asla doğru
bulmam.
Bin kişilik bir azınlığın bile hakkı ve menfaati çiğnenmesin ama
Müslümanlara da zarar verilmesin, haksızlık yapılmasın.
Bugün ülkemizde yapılan bir yığın iş, Müslümanların
zararınadır.
İslam hukukunda, kültüründe, ahlakında zina kötü, çirkin bir günah
ve suçtur. Bu konuda azınlıkların lehine bir inkılap yapılmış, zina
suç olmaktan çıkartılmıştır. Böyle bir şey hem adalete, hem de
Müslümanların temel haklarına ve menfaatlerine aykırıdır. Bunu
kabul edemem.
Okullarda, buluğa ermiş kız ve erkek çocukların birlikte karma
okutulması Müslümanların aleyhine, egemen ve baskıcı azınlıkların
lehinedir. Bunu da kabul etmem.
Ülkemizdeki Yahudiler ve Hıristiyanlar azınlıktadır. Hafta
tatilinin onların dinlerine uygun olması, Müslüman çoğunluğun
dinine uygun olmaması bir adaletsizliktir, zulümdür, bunu da kabul
edemem. TC vatandaşı Yahudinin cumartesi sabbat günü, Hıristiyanın
pazar günü tatil oluyor da, Müslüman niçin cuma günü tatil
yapamıyor? Bu bir zulümdür. Elbette doğru bulmam.
Adı millî kendisi gayr-i millî eğitim, azınlıkların zorlama resmî
ideolojine ayarlı da niçin çoğunluğun dinine, kimliğine, kültürüne
uygun değil? Bu da bir haksızlıktır, zulümdür, eşitsizliktir.
Bu ülkede bir milyon, bilemediniz bir buçuk milyon Kripto Yahudi
vardır. Onlar azınlıktır. Tek kimlikli olmayı kabul ederlerse
onların da menfaatleri, hakları gözetilsin ama menfaat hak hukuk
konusunda öncelik kayıtsız şartsız Müslüman çoğunluğundur.
Ayasofya’nın cami yapılması Müslümanların menfaatinedir, lehinedir.
Müze kalmasını isteyenler azınlıktadır. Bu konuda yapılacak iş
şudur: Bir referandum yapılır, halka sorular: Ayasofya eskiden
olduğu gibi camiye mi döndürülsün, yoksa müze olarak mı kalsın? Hiç
şüphe yok ki, halkın büyük çoğunluğu tekrar cami olmasını
isteyecektir.
Zaten böyle bir referanduma hiç lüzum yoktur. Fatihin vakfiyesidir,
cami olması gerekir. Sen hâlâ müze kalmasında ısrar edersen elbette
başın beladan kurtulmaz. Çünkü vakfiyede çok ağır şartlar var.